achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Inte längre en Berlinblogg?!

Publicerad 2013-06-21 00:53:36 i Allmänt,

Haft en underbar dag som startade med yoga och gym, sen hänga hela dagen i trädgården. Grannen hann komma med nygjord italiensk glass x antal gånger, bortskämd som man är. Dessutom fick jag hänga med mina två bästa vänner. Så anspråkslöst och bra, ingen press på att göra något, inga ryck i benen för att ta sig in till stan (varmt och vi hade redan allt vi behövde i min trädgård) och jag gillar att jag hittat ro med att vara hemma i Stockholm igen.

Behöver inte göra ett jävla skit. Så känner jag. Enda är väl att jag vill hinna träffa så många som möjligt. Resten, plus de jag redan träffat, är såklart välkomna till mig i Berlin. Det är en fantastisk stad, speciellt på sommaren.

Har inga planer imorgon och jajajaja, det är midsommar och oh fucking shit vad fulla alla ska bli osv osv men jag är inte den som är den. Faktiskt. Tar det som det kommer, bara jag har det trevligt.

Berlin har gjort/gör mig bra. Känner mig som version 2.0 av mig själv.

Imorgon blir det regn, så gymmet och lite film passar perfekt.

Ska se Arrested Development och sen sova.

Hörs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-07 22:12:22

Regression är en obehaglig process när man sräva
r att återuppfinna sig själv. Kämpa på ver 2.2

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela