achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Jävlaskitduvet?

Publicerad 2013-07-09 22:05:20 i Allmänt,

 
 
 
Det har liksom inte varit MIN dag idag. Försov mig 40 min genom att ha råkat trycka telefonen på ljudlös (trots fyra alarm) och samtidigt lägga mig på den i sömnen. Inte nog med det så öppnade jag dörren till mitt rum och i all trötthet såg jag inte att kattfan sprang in under min säng och ville leka kurragömma....fuck that. Lockade ut honom på något konstigt sätt, slängde in honom i badrummet (men smart, dit skulle jag fem sekunder efter) och där satt han och kollade mig på (hatiskt) när jag borstade tänderna. När jag väl kom till jobbet hade jag väl flyt antar jag. Inte så överdrivet mycket att göra och ja, helt okej ändå. Efter jobbet skulle jag hinna med banken men eftersom jag jobbar åt helvete och slutar först vid fem hinner jag ej med banken om den stänger klockan sex. Min bosniska vän åkte fast i tunnelbanan och han hade min lägenhetsnyckel så där stod jag vid tunnelbanan och väntade på honom och inte nog med det, jag började blöda näsblod på tunnelbanan för jag fått så torr näsa av denna förkylning plus att jag röker när jag är full. Röker. Så där sitter jag och behöver en tampong. Kul. Spiller lite blod på händerna, tröjan, ser ut som jag spräckt näsbenet. 
 
Träffade min kompis på stan också. "Man, what did you do?!" säger han med sin brutna engelska.
 
Min bosniska vän räddar mig: "Well you know, we had a fist fight. I'm all good....but him...Man, I don't know look at him."
 
Bytte en stulen cykel mot en iPod och tre paket tic tac innehållandes mystisk substans. Värt.
 
 
Ska se film sen sova. Övertrött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela