achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Freeeeitag

Publicerad 2013-07-12 21:03:07 i Allmänt,

Ahhh fy fan, äntligen helg! Inte längtat så här länge efter helg på länge. Skulle egentligen på hejdå-fest efter jobbet i Görlitzer Park men ingen har svarat mig. Hah, fick svar nu. Verkar som alla är halvdöda idag. Ska släpa ut skåningen så det blir bosniern, jag och Mr. Lund. Powernapen efter jobbet gjorde nog att jag orkar med en hyfsat lång kväll/natt. Nu när man är över 20 orkar man inte så mycket längre ju....känns det som ibland. Kan vädret bli bra i helgen så blir det nog blandat bar, klubb, park, bada och mycket mer. Ska se till att utnyttja helgen. Lite övertrött är jag nog, kontorsjob och sitta i tele/dator dagarna in och ut är inte största energihöjaren direkt. Fick pretszels av min roomie nyss. Mums. Kattfan fortsätter att pissa på allt här hemma, äta upp kartonger, välta och scratcha saker i ren protest. Vantrivs? Ja.
 
Min vän introducerade mig för serien Oz som verkar som en bättre version av Prison Break. Jag måste ju se ett par serier nu när Game Of Thrones tagit en paus. Breaking Bad och Mad Mean, till exempel.
 
I skrivande stund sitter vi och planerar kvällen. Snart ska vi shotta lite och tönta oss. Njuta lite och ha kul.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela