achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Ett brev.

Publicerad 2013-07-20 19:59:50 i Allmänt,

Pappa, tänkte bjuda hit dig men pengara sinar efter USA har jag hört. Min tillvaro är superb, lite vemodigt på folk/plus mina rumskamrater börjar lämna staden och drar hem/till andra ställen senast september. Men jag tänker bara på att maximera min vistelse och leva i nuet. Ser fram emot att plugga Men ej komma till Sthlm. H fyller år Imorgon och festen har redan börjat och låg nyss här bredvid mig och sov som en prinsessa - en rofyll syn. Det är jättevarmt här och jag har inte haft en ledig sekund sen jag kom tillbaka till Berlin. Haft besök och konstant saker som hände. Galna upptåg. Blir skönt att få vara ensam lite efter H, trots att jag gillar att ha mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela