achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

A green fucking day

Publicerad 2013-07-16 23:05:00 i Allmänt,

Nu är HON äntligen här. En stilful nattlig entré en god sömn och ledighet för mig idag och vi hade allt som allt en väldigt trevlig dag trots att inget föll sig enligt planerna. Jag glömde min handduk efter vi badat i lokala sjön och var halvvägs (?) framme tillbaka till s-bahen när jag kom på att shit, har med mig allt utom handduken. Vad gör jag? Säger "Ses senare", joggar runt hela, tar handduken och sen tar mig ett bad som belöning och lägger mig ner att sola lite. Ser en och annan topless tjej och dyrkar kvinnokroppen och vädret. Ingen bryr sig här i Berlin, i storstäder kör alla sitt eget race och oavsett nakenhet eller religion så orkar ingen annat än att rycka på axlarna. 
 
Var hemma en sväng och åt, sen åkte jag tillbaka för en annan badrunda. Denna gång var H och S även med, varav bara jag och S som badade - tråkmånsar. Vi tänkte låtsas nakenbada, men det slutade med att vi faktiskt gjorde det och fick en hel strands uppmärksamhet - jag fick även en tants uppmärksamhet som började simma emot mig med ett pillemariskt leende. Hmmm....
 
Imorgon blir det jobb igen men det gör inget. Har dubbelt besök - ett fram tills nästa måndag och ett annat fram tills fredag. En av dessa personer fyller år på söndag och mycket pekar mot att detta kommer bli en jäkligt givande vecka. 
 
Ätit och druckit gott idag och haft en trivsam dag. Hade önskat dig detsamma men du knegade nog eller var arbetslös och uttråkad. Jag stödjer alla mina läsare i dess välmåenden. 
 
 
Arrividerci
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela