achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Sunday Bloody Sunday

Publicerad 2013-08-25 15:10:28 i Allmänt,

Igår firade jag en person som är som en extra bror/pappa för mig. Sällan har jag upplevt så villkorslös kärlek från någon som från honom.

Hem igen, var inte på partyhumör och känt att jag ville ha en lat helg. Såg en svensk film som heter Ego (rätt bra faktiskt) och pratade med en vän till runt fyra på natten.

Idag har jag inga planer. Solen skiner, funderar på att dra mig ut och fota lite.

Ser That's 70's Show och har det rätt bra.

Cara Delevingne kan tydligen sjunga rätt bra. Se på Youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela