achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

Pearl Jam - Porch

Publicerad 2013-08-27 19:18:56 i Allmänt,

Betalade nyss den sista hyran. Jag kommer inte betala hyra igen förrän nästa gång jag flyttar och det är i början på nästa år, förmodligen Frankrike och Paris, men det måste inte vara Paris. Känns weird, var det en tår i ögat efter jobbet? Vill inte lämna detta, men ändå är jag så jävla redo för nya äventyr. Motstridande känslor.
 
 
Två ynka jobbdagar kvar. Kommer sakna alla stolpskott till kollegor blandat med de som helt enkelt inte kan språket eller nöjt sig med för lite i livet och inte kan ta sig ur knegarlivet och halvdan lön. Överviktiga kedjerökandes....aaah...orkar inte se dem i ögonen. De borde vara bilder på vissa framgångsrika personer i skolan och visa varför man ska plugga. Men å andra sidan har några av världens mest framgångsrika personer hoppat av skolan. Motstridande, igen. 
 
 
Jag tror ändå att plugga är bra grund och bra inspiration i livet, så det är därför jag ska ge mig på det nu. 
 
 
 
Igår såg jag nytt avsnitt av Breaking Bad. Det närmar sig slutet nu, runt 8 avsnitt kvar. En av de största beroendena jag haft sen kaffe, cigg och choklad. 
 
 
Imorgon har jag min hejdå grej och på torsdag har jag en minivariant av samma. Det är så galet när nu.
 
 
Hälsningar från mållinjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela