achtungberlin.blogg.se

Bor i Berlin och skildrar mina tankar och upplevelser kring detta. Ocensurerat.

All we ever do is say goodbye

Publicerad 2013-08-24 15:10:12 i Allmänt,

Äntligen helg och min sista i Berlin. Svettig vecka, underbemannat på jobbet, så helgen kom Inte en dag för tidigt. De nya kollegorna är en skön glädjeinjektion. Hejdå till bästa S igår som i skrivande stund är på väg att cykla (!) hem till Lund. Önskar dig en säker, men spännande resa hem. Inget vemod gällande alla hejdå. Jag vet att jag snart är tillbaka och just nu är Berlin ett avslutat kapitel för mig, men det ät bitterljuvt utan att glömma att fokusera på att jag är här igen på besök innan årets slut.



Ikväll är det födelsedagsfirande och sista open air. Ska ha en lat dag fram till dess. Solen skiner och det är sensommarvärme.

I'm not saying I'm sorry cause' one day we will meet again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vemvet

Vemvet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela